followers :)

do like this blog :)

20120601

MIB III

cuti mid term ni, rumah aku didatangi tetamu jemputan la kononnya.
padahal budak sekelas je, akid wafiuddin a.k.a kambing. 
kiranya ni second time dia datang rumah aku.
sekali sekala jadi anak fauzi. haha.
now rambut dia dah market dah, tak cacin macam dulu kot. relaxing bagai.
kau tunggu je rambut aku panjang, aku nak buat jugak.
HAHAHA

so, cuti ni tak banyak sangat benda buat.
ada la buat homework sikit. sikit jela. ~(-_-~)
yang lain pergi main pool, tak pun ngeteh dekat mamak,
and aku asyik kalah je dengan akid pool. damn ah.
gempak gila dia (Y)

so, hari ni aku dengan akid gerak JUSCO TEBRAU.
tengok MIB III. sumpah best gila (Y)
sekali dengan budak F3.

norman hakim
farhan ibrahim
amer yasin

after tengok movie, pergi main pool pulak.
tapi sekejap jela, sebab masa tu dah lambat.
and amir yasin nak rematch dengan aku pool, hahaha. 
bak datang ah bro :P



post ni tak ada point pun, saja nak letak gambar (; HAHA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...