followers :)

do like this blog :)

20111215


hari ni aku dengan mole pergi city square sebab nak pick budu. 
tapi tu bukan point aku buat post ni
main point aku actually masa dah balik dari citysquare tu.
kitorang pergi main pool. so masa masuk je, kosong pool tu.
cuma ada sorang je tengah main. aku, budu, mole pun open la table and main macam biasa. then apek yang bagi bola cue tu cakap dengan aku,
' itu olang ajak main sama dia '
aku tengok la orang tu, tengok gaya macam cina.
then, aku cakap,
'tak apa la, tengok dulu apek'
so, kitorang main je la kan.
after 1 game, aku pergi tandas kejap, lalu la table mamat yang macam cina ni.
then, dia tegur aku,
'nak main tak ?'
aku pun ,
'err, boleh jela.'
hahahaha.
rupanya, mamat tu orang sabah, datang kat sana sorang je.
tak ada member nak main pool. so dia ajak aku.
aku pun okay jela.
mula mula aku tengok mamat ni macam 'ayam' je nak kalah kan.
aku pun ada berhati besar nak menang.
sebab kitorang buat bet, 'kalah bayar.'
then, aku break and masuk kan dua cue.
turn dia pulak, then...
dalam masa 2 minute, aku..
WHATTHEHELLMAN ?!
dia tinggal masuk kan ball 8 !
sumpah aku mencarut gila.
dalam hati,
*daje, aku salah pilih opponent
kitorang set nak main 3 game.
3,3 game dia menang and aku kalah terus, dayyyyyymn !
sumpah terror gila nak mampus. dah macam JIMMY WHITE dah aku tengok.
bola masse, reflact, pullback. semua dia buat. 
PEHHH !
nasib baik la tempat tu tengah ada promotion, 50% discount per hour.
tak ada la aku mencebet nak bayar. hahaha (Y)
hahahaha, lawak gila doh. tercengang aku tengok dia main.
then, after main, aku mintak la dia ajar sikit trick trick dia.
dayyymn lagi, semua tak menjadi. shit !
dia cakap dia boleh ajar aku main, dia stay around situ je pun.
aku pun mintak la no dia, haaa lupa aku nak cakap.
nama dia LONG. macam abang long laa jugak. tapi,
'ABANG LONG POOL '
hahahaha.
so, dapat la aku sorang lagi member pool, plus gempak gila ! (Y)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...