followers :)

do like this blog :)

20111215

kau memang mintak kaki aku la sial -.-



derr, dah aku cakap aku tak nak means aku tak nak la sial -.-'
damn, masalah la weh. aku dah cakap kan kat kau.
kat sana ramai fake friends, ramai hipokrit, ramai boyan, ramai bajet diri diorang tak boyanramai bajet caring,ramai bajet diorang bagus, 
ramai mr. perfect, ramai semua ah !
so, aku taknak la layan kepala diorang tu. tak pasal aku pun tergolong nanti.
macam la ada orang rindu aku ke apa, ooh puuuullease, fuck it.
paling paling pun aku bukak twitter, tu pun aku still confuse nak pakai.
hahahaha,korang nak cakap apa terpulang.
 i don't give a fuck cause' i'm happy with it (Y)

2 comments:

A.Azim Rozali said...

budak boyan mmg mintak kaki pon... m

A.Azim Rozali said...

budak boyang mmg slalu mintak kaki mcm abng aq... tunggu mse je tu kaki aq mlekat kt muke dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...