followers :)

do like this blog :)

20120415

they usually come and go :'(

hanya disebabkan nila setitik, rosak susu sebelanga,
kejadian yang tak diduga berlalu akhirnya disusuli dengan 
pemergian tiga orang rakan yang amat amat disayangi.
bulan april, bulan paling suram yang dialami oleh J.E.R.K.S di sekolah alam shah.
dahulu, pemergian seorang legend bernama firdaus sazali dijangka yang terakhir.
lebih terkilan apabila disusuli tiga lagi:'(


MUHAMMAD NUR AKMAL BIN KAMARUZAMAN
seorang inspirasi, seorang kawan, seorang abang.
maybe memang aku tak rapat dengan dia ni masa zaman junior.
tapi masa senior, mula rapat. seorang yang periang, sporting, handsome, dan sado;)
apel, serious kau banyak tolong aku, support aku, macam macam ah.
aku terhutang budi dengan kau. 
lepas ni, dah tak nampak dah aku kau balik sekolah dengan beg topman hitam kau,
pergi surau dengan baju kolar putih, kain pelekat wajib;)
dah tak nampak dah rambut kau yang stylish tu kat sekolah.
okay pel, apa apa hal jenguk-jenguk la kitorang kat sekolah. kau kan boleh drive;)
gooodluck weh spm, jangan memain lagi dah.
take care bro:)
LOVE YOU BRO !


RAJA BAZLI BOT BIN RAJA BADLI
seorang yang cool wa cakap lu, sado lagi dari aku *hahahah, kaya, budak hockey.
aku ingat lagi dia masuk time form 2, kelas 2 MAJU. muka blur bagai.
duduk sebelah aku kot, time prep dia open phone xpressmusic dia colour biru.
masa tu baru aku tau lagu gym class heroes - cookie jar, dia la yang kenalkan.
itu masa junior apa semua, then start je senior,
dia ni dah kena cop setan putih. hahaha.
budak paling kering pernah aku kenal. respect la kau bot (Y)
nak kata rapat, not bad la dengan bot ni:)
baik dengan aku, selalu sekeh kepala dia. dia redha je, hahaha.
habit dia suka grip aku dari belakang. tapi lepas ni dah tak ada dah :')
tak nampak dah beats colour hitam kau tu, dah tak nampak dah kau turun training hoki
tak nampak dah kau makan nasi goreng kampung sekali dua. hahaha :') 
sekarang dah jadi budak sapura aku dengar cer ? haha.
apa apa pun weh, goodluck SPM kau, buat betul betul.
lastly, takecare bro:)
SAYANG KAU WEH !


MUHD AFIQ SYAHMI BIN SALLEH
paling banyak kenangan dengan dia ni masa junior.
rapat gila sebab duduk pun dorm sebelah. 
masa junior, aku la yang setiap pagi kena kejut
dia ni dengan si luqman, paling susah kot -.-' cuak punya pasal dengan senior masa tu.
runner long distant rumah aku, selalu menyumbang mata bila ada sports event;)
dari dia la aku kenal cc colour kat pudu tu, dari dia jugak la aku kenal petaling street (Y)
apa apahal, balik bermalam 3 hari, dia la yang guide aku dengan amai overnight.
banyak sebenarnya cerita dengan dia ni (Y) kan fiq ?
jadi je senior, dah kurang sikit rapat. dia start rapat dengan apel semua.
so, aku pun tak kisah la. dah senior kot. kan ? :)
tapi yang best pasal dia ni, semangat antara kawan dia kuat.
masa last day jumpa dia, dia chill je. aku dah nak mengalir dah air mata aku.
*nasib tak lepas masa tu -.-'
so, bila free datang la jenguk kitorang kat sini, even aku tau kau duduk jauh weh.
tak apa, silap haribulan, kitorang gerak PERLIS !
goodluck weh SPM, buat betul betul. takecare bro:)
sayang kau weh!






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...