followers :)

do like this blog :)

20111124

BUSUK


tengok tu, comel gila kan ?
hahaha. mesti la tak lain tak bukan,
TUNKU AMIRUL AZMIN.
*kerabat raja ni, jangan memain;)
lebih selesa dipanggil 
KUJI
antara kawan aku yang paling paling paling aku sayang.
selalu dengar masalah aku, bagi nasihat dekat aku.
selalu tolong aku kalau aku ada masalah.
selalu gak bagi aku moral support kalau aku down ke apa.
kan kuji ?;)
best gila kalau lepak dengan dia ni, spas tak beragak !
hahaha, dia ni pun selalu la cerita life dia kat aku.
*okay, aku tak habis lagi gelak.
payung aku jugak kat sekolah. hahaha
dia ni pun selalu berfikir sebelum bertindak,
tu yang aku suka pasal dia ni.
merupakan classmate aku this year.
budak ni pandai kot subject ENGLISH,
kata jambu kan ;)
kekadang jadi cikgu aku kat kelas 
dan jadi jam loceng  aku time kelas bio kalau aku tertidur.
hahahaha.
apa apa pun, aku rasa best gila dapat rapat dengan kau kuji.
orang second f4 selepas aku.
*tolong la faham. haha
thanks kuji sebab jadi kawan aku.
goodluck for the upcoming SPM.
doakan aku sekali:)

KUJIBUSUK!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...