followers :)

do like this blog :)

20111125

budak hot


nampak gambar budak ni ?
yang girls tengok mesti cakap
wahh, hot sehh!
hahaha, chill bro. memain je.
nama dia,
ABDUL MUIZ 
aku panggil muiz jela kan.
*nak panggil apa lagi ==
satu-satunya budak lelaki sekolah sbp lain yang aku kenal
*gila lame sial aku -.-' eh, biar ah!
student sekolah MCKK.
aku mula kenal dia dari member aku, shipa.
ehem ehem ;)
masa form 3 la tak silap.
then, mula la rapat sebab budak sama negeri pulak.
nak kata dekat tu boleh blah ah.
dan merupakan member POOL aku kat johor ni.
selalu la lepak main pool.
gempak weh, kalahkan aku siod!
*padahal aku yang lopek gila.
dia ni main rugby kat sekolah dia,
position aku tak ingat.
gempak kot, jangan memain :D
banyak benda yang kitorang share pasal sekolah,
ala, lebih kurang ja MCKK dengan SAS.
agak ah. hahaha.
macho orangnya, baik boleh tahan, siod pun boleh tahan jugak.
best la bila lepak dengan dia.
dia cakap kat aku single, tapi tak tau la betul ke tak kan.
*bukan boleh percaya mamat ni. hahaha
apa apa pun, best bro jadi kawan kau.
aku doakan SPM kau next year and target kau in life.
chaow!

BILANAKREMATCHPOOL ?




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...