followers :)

do like this blog :)

20111125

ala cheng !


jambunya mamat ni, betul tak ? (Y)
eleh, admit je la.
hahaha, nama dia,
AKMAL HAZIQ
a.k.a
CHENGKY!
budak ni sama sekolah dengan aku, kenal time form 1 lagi.
rapat kot dengan aku masa tu, ingat lagi dia ni aku selalu bagi moral support sebab tak tahan kat sekolah.
tapi sekarang dah macho dah, boleh bawak diri.
kan cheng ?
dia ni selalu aku usik, tapi dia ni penyabar orangnya,
tu yang aku suka, even kekadang *eh, silap. selalu usik dia lebih-lebih,
dia senyum je. sporting la cheng ! (Y)
rapat dengan aku time form 3, sebab dia ketua kelas aku.
ketua kelas berwibawa kot.
betul tak cheng ? aku serious ni :D
selalu jugak payung aku kat sekolah.
tapi dia ni suka berangin, aku tak sangat. okay la tu.
hahahaha.
main rugby jugak sekali dengan aku time form 2.
then aku stop, dia still lagi.
tapi tak tau la sekarang macam mana.
pemurah, friendly, dengar nasihat yang buat aku tak ada masalah langsung nak lepak dengan dia ni.
bagi aku, ikhlas aku cakap.
tapi cheng, aku mintak maaf sesangat kalau aku sakitkan hati kau secara berlebihan,
aku tau kau kekadang ambil hati bila aku usik kau,
*mana taknya, hardcore kot aku usik. hee~
tu just aku bergurau je, tak berniat pun nak pulau ke apa ke.
 tau la aku kan bila bergurau tak ingat dunia.
tau cheng ?
sorry gila bro !
aku doakan SPM kau next year, semoga kau dapat apa yang kau nak,
sekali la dengan aku tau ?
thanks chenkt:)

SORRYCHENKT:)





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...