followers :)

do like this blog :)

20130105

till' death do us apart :'(


pada hari sabtu bertarikh 5 januari 2013 
seorang rakan yang amat rapat dengan aku telah pulang ke rahmatullah.
nama arwah,
MUHAMMAD HAFIQ BIN AMIR.
*gambar*
arwah meninggal sebab accident motor langgar kereta storm.
berdekatan je dengan rumah aku.
masa aku datang dia tak sedar diri, mulut berbuih.
aku tak dapat nak buat apa apa sebab aku trauma.
sorry fiq, aku minta maaf sesangat. masa tu aku just boleh berdoa.
bukan sebab tu je, aku banyak buat salah kat kau. ejek kau semua.
tapi kau tak pernah ambil hati kat aku. aku rasa bersalah sangat.
even aku treat kau macam tu, kau selalu jumpa aku kalau ada masalah.
aku kenal kau dah lama fiq, dari sekolah rendah lagi sampai sekarang.
setiap kali cuti kau la yang datang rumah aku bawak aku jenjalan.
teman semua tempat aku pergi. aku gembira ada kawan macam kau.
sebab kau selalu fikir hati member :'/
banyak masa cuti aku spend dengan kau fiq. lagi lagi lepas kita habis sekolah ni.
setiap malam kau ambil aku kat rumah bawak aku pergi mamak.
tapi apakan daya, Allah lebih sayangkan kau.
semalam masa kita lepak sesama dengan amir, ejam, ikie.
dah macam set up sebab kita semua dah lama tak lepak sesama.
dan aku tak pernah sangka malam semalam merupakan malam 
terakhir aku berbual dengan kau.
kau la satu satunya rakan aku yang aku paling sayang bro, sumpah aku tak tipu T.T
dalam aku usik kau semua tu, aku harap kau faham niat aku.
memang susah bro nak terima kenyataan. tapi aku terpaksa.
lebih 10 tahun fiq kita kenal. lebih 10 tahun....
lepas ni kalau lepak pun akan kekurangan sorang la T.T
aku sayang kau gila fiq, sumpah.
aku halalkan semua benda dari aku kat kau, maafkan semua dosa kau kat aku.
aku janji aku akan sentiasa doakan kau :'/
semoga roh kau ditempatkan dengan orang yang beriman.
insyaAllah.

AL-FATIHAH :'/
we'll be missing you bro.






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...