followers :)

do like this blog :)

20120312

THANKS GUYS :')



even aku rasa macam dah lambat nak post, tapi aku nak post jugak.
the story begins, pada malam 2.2.2012
kelas aku dah mula bagi warning sana sini jangan lari bagai.
so, aku pun macam.
''damn, tak nak la kena telur sial.''
petang tu, masa tengah P&P, bising pulak belakang kelas.
usha usha, tengok TUNKU AMIRUL AZMIN planning nak buat 
JAYA'S FAMILY DAY.
aku dah agak dah, mesti ada apa apa ni -.-'
so, malam pun berlalu.
semua f1, f2, f3, f5 kelas jaya kumpul.
and start la event family day tu, dengan ucapan bagai.
then,
masa diorang tengah makan makan makan,
tepat je pukul 11.30 p.m
aku mula mengatur langkah nak lari.
tengah aku nak blah tu, kantoi dengan KARR pulak.
dia cakap,
''kau tak payah lari doh, nanti spoil semua benda. kuji dah pln baik untuk kau.''
so, aku pun macam,
''haish, damn la.''
then, aku pun redha je, apa nak buat.

pukul 11.58 PM.

semua budak kelas jaya berkumpul kat volleyball court and kerumun aku buat bulatan.
tepat je pukul 12.00 AM...

SURPRISE!

lagu happy birthday semua dah nyanyi,
then, keluar kuji semua bawak cupcake.
diorang jadikan cupcake as cake, and lighter as candle untuk aku
paling terharu aku masa tu:')


then, belum habis lagi.
tengah seronok ambil gambar apa semua, tiba tiba



SPLASH!




dengan blanknya aku pegang kepala aku, as in result.
macam biasa ah, TELUR!
belum sempat aku cakap apa apa,




juenny simbah kuah maggi kari kat aku
dammit -.-'
tengok belakang je, nampak
AKMAL ASYRAF
tengah sprint. damn kau.
aku kejar terus, apakan daya, amai tak selaju aku. cewaah, hahaha!
dapat tangkap, lap lap sikit.


then, JAMN pulak datang.
acah acah nak ambil gambar,


SPLASH!


kena lagi -.-'
tak sempat kejar, dia laju sangat.
then, pusing belakang,


SPLASH!


SYAHIR  pulak,
ahhh, kejar jugak. akhirnya dapat jugak.
ingatkan dah habis, 
balik la dorm mandi,
tengah mandi tu, ada orang panggil,
usha la, tengok tengok. 
AFIQ SYAHMI,


SPLASH!


kena lagi -.-'. damn.
fuuh, redha jela malam tu kan. bermandi telur sana sini.
lepas mandi apa semua, ramai yang wish :')
then, naik blok C. ingat nak jumpa orang. damn, tidur pulak dia.
esoknya balik tahun baru cina. biar la.


tapi yang penting, aku terharu gila kat korang sebab buat semua ni untuk aku,
so, thanks gila bagi siapa yang wish aku this year.
terharu jugak sebab PIDOT call aku sebab nak wish ;')


to all jaya'ians, LOVE YOU GUYS weh :') and
this will be the most memorable thing that i'll remember. last but not least, a special thanks to TUNKU AMIRUL AZMIN for making this event come to pass.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...