followers :)

do like this blog :)

20111213


sorry ah gang,
untuk pengetahuan korang, aku dah deactivate facebook aku.
so, korang memang tak boleh nak cari aku kat facebook dah lepas ni.
kenapa ?
sebab aku rasa terlalu banyak masa aku habiskan dekat facebook ni.
fikir balik, macam tak perlu. tapi bila tak ada cuak bosan.
tapi aku lagi rela bosan dari online kat facebook.
hahahaha.
korang tak rasa addictive ke facebook ni ?
gilaa vavi kan ? kalau tak bukak sehari rasa tak complete,
tapi bila dah bukak, bosan.
aku rasa la, semua orang rasa macam tu, tapi diorang ignore je,
'diorang' tu pun termasuk la aku ni :P
so, buat masa ni aku tak terfikir lagi nak activate balik.
just aku set dalam otak aku 
'aku dah tak ada facebook'
haaa, kan senang (Y)
so, korang yang cari aku,
aku ada kat blog aku ni, 
 shoutmixSKYPE, and PHONE.
so, papehal text jela, kayy ? (Y)
 so, thats all :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...