followers :)

do like this blog :)

20111106

congratulation!


congratulation to akid wafiuddin !
sebab dah ada blog. haha, kalau korang nak usha blog dia, ni haa link dia,
*baik tak aku promote blog kau ? hee
dia ni antara yang baik la dengan aku, so aku tau dia ni macam mana.
tapi aku warning awal-awal,
dia ni dah TAKEN.
jadi sorry la tak boleh nak usha, setakat nak kenal je boleh.
hahaha, new floormate aku kat sekolah.
selalu la jugak belanja aku.
*kan akid ? kenings ;)
and and, dia ni gempak doh seni. serious tak tipu!
tapi dia decide ambil subject account as subject tambahan.
tapi next year cakap nak drop and masuk kelas aku.
ambil subject seni.
hahaha, tak apa akid.
nanti kau masuk kelas 4 jaya,
we'll give you a 'warm welcome'
*joking. hahahaha
dia ni hot, kaya, pandai, gempak seni, semua dia la senang!
untung la siapa dapat dia as bf.
hahaha
*jangan marah ;P
okay la akid, aku wish kau goodluck untuk apa yang kau
 target dalam hidup kau, insyAllah. 
GOODLUCK BRO:D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...