followers :)

do like this blog :)

20111107

korea, seoul :D

anyang haseyo! haha. meaning hello in korean.
nak dijadikan cerita haritu aku dengan 13 orang budak sekolah aku
pergi korea, seoul. program ni actually untuk cultural exchange under 
club seni and club bahasa melayu.
so, aku ni bernasib baik la dapat pergi.
kitorang pergi on the 20 october until 26 october, kiranya a week la.
majority orang bila tau aku nak pergi sana rasa biasa je.
yela, dah selalu pergi oversea kan.
tapi untuk aku pulak, ni
first time naik flight an first time pergi oversea.
percaya tak ?
hahaha. ramai yang tak akan percaya.
bila aku cakap kat member aku yang aku tak pernah naik flight,
member aku macam
''what the hell ? tipu la kau !''
tapi masalahnya memang betul.
and so, everything went well.
and seriously awesome!
dapat jugak aku merasa pergi negara orang.
dah la KOREA bai.
:P
so, ni ada sikit gambar aku boleh kongsi kat korang,
tapi kalau nak tengok yang lain,

 
traditional war performance

 at incheon airport

 with a road singer, he's good :D

at KYUNG HEE UNIVERSITY

 art university in seoul

 winter sonata's shooting venue, nami island

 tryin' out korean traditional costume

 batik demonstration by art club's

 in FIFA's stadium of korea 

 the only mosque in korea

having korean food for lunch

morroco's restaurant

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...