followers :)

do like this blog :)

20111125

busuk gilaaa


alololo, comel nya budak busuk ni.
hahaha. 
nama dia,
ZAMIR AFIQ.
so, aku panggil dia zamir jela.
tak pun, BUSUK !
nak tau kenapa ? haha, aku pun tak tau nak describe macam mana.
chill zamir ;)
merupakan floormate aku since form 1 until form 4.
tapi tak tau la next year macam mana kan, sebab aku kan budak 'nakal'. so kena la stay kat groundfloor -.-' shit.
baik dengan aku even selalu perang 'busuk' dengan aku.
hahahaha.
selalunya aku la menang ;)
kalau korang nak tau, dia ni active kot.
kumpulan nasyid, kelab pengguna, kelab kriket.
banyak kan ?
hari tu kriket masuk KEBANGSAAN bhai.
bukan calang-calang ni !
selalu jugak, bagi aku nasihat bila aku.. ehem ehem.
lol.
yang penting, zamir budak busuk! next year jangan sombong dengan aku tau ?
best jadi kawan kau :)
all the best SPM bro !

ZAMIRMASAM

1 comment:

ZAMIR AFIQ said...

nak tacap pon agk2 la der....
MSSKL dah la.
btw,aku klab pingpong la bro.
hahaha...
BUSUK doe ko...
ble lak ko mng?
hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...