followers :)

do like this blog :)

20111125

welcome to A22 !

after exam akhir tahun je, faham-faham jela.
semua boleh dikatakan free nak buat apa je even sekolah ada buat activity entah apa apa. so the story goes, ada information cakap f4 boleh pindah 
blok A. then, beramai-ramai la form 4 pindah ke blok A.
kalau nak diikutkan, memang ramai la yang pindah,
but untuk floor aku, ada la aku ingat

BUDU
MUNIR
ATAI
YO
WAK BUDI
ZAREEQ
NABIL
ZALIQ
YOWL
AKRE
KN
ZUREX
JAMAL



tu jela kot, sorry ah kalau ada yang tertinggal :P
yang penting untuk dorm aku,

memang terbaik ah weh !
dorm paling aman pernah aku stay kat SAS.
serious rindu doh dorm ni:)
yela, sebab next year dah tak stay dorm ni lagi, 
lahabau mana entah yang buat cilaka sampai jadi macam tu.

guests:


MUNIR !
kau orang last yang masuk A22.
thanks payung ;) 


ATAI
aku baru ingat balik kau rupanya rumah aku. hahaha


BUDUE
chika dorm A22, mangsa wak budi dengan aku. 
HAHAHAHAH!

and last but not least, 


WAK BUDI !
* sorry ah bro, tak ada gambar lain ah ;P
best doh satu dorm dengan kau, hahaha.
next kita satu dorm lagi kan ?
cantek !






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...