followers :)

do like this blog :)

20110610

special guest

before cuti mid term haritu, member aku iman dengan billy cakap nak datang johor nak jalan-jalan. at first aku macam tak percaya la kan sebab jauh bro.
yela, dari KL ke johor. peh, tambang pergi balik cecah kot RM70. banyak tak banyak. aku pun tanya la parent if ada apa-apa planning ke tak. parent aku cakap takde. so, aku inform diorang boleh je datang if serious gilaa nak datang. then, bila cuti aku saje jela tanya, ''bro, kau jadi tak datang JB?''diorang cakap, ''jadi laa dohh !''wahh, aku pun terus semangat. bukan senang orang KL nak datang JB ni. hahahaha :D so, hari tu diorang first time nak naik bus. macam-macam ah tanya aku. haih, susah betul orang KL ni. lawak je. hahahaha. so, bila dah sampai johor, diorang ni stay rumah aku. macam tak pecaya la diorang ni jejak kaki kat rumah aku ni. serious ! esok harinya aku pun ajak diorang ni pergi city square dengan tujuan nak tengok movie KL GANGSTER. pelik je aku, orang kl datang jb tengok cerita yang shooting kat kl. HAHAHAHA. apa apa pun, aku happy gilaa sebab diorang ni sanggup nak datang jb walaupun 2 hari je. takde la boring sangat cuti aku ni.


thanks iman, billy:)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...