followers :)

do like this blog :)

20121223

its time to shine (Y)



pejam celik pejam celik, 
less than 1 week,
aku bakal menghadapi peperiksaan yang ditunggu-tunggu 
oleh semua pelajar sekolah menengah macam aku ni
peperiksaan yang menentu kan aku pergi mana lepas tamat je zaman persekolahan.
perperiksaan yang menguji tahap kepandaian aku selama 5 tahun aku pakai seluar hijau dengan baju putih kat sekolah sultan alam shah tu.
dan peperiksaan itu merupakan
SIJIL PELAJARAN MALAYSIA!
SPM LA SIAL!
kalau cakap tak cuak tu memang tipu la kan.
sekejap gila almost 1 year as form fivers dah nak sampai ke penghujungnya.
tak rasa sial. reliefly, masa tu aku boleh la nak dikatakan dah prepare. and rasa confident dengan diri aku nak ambil SPM
tak macam masa awal tahun, hahaha. macam apa je -.-' HAHA
so, insyaAllah la. with GOD wills. 
aku boleh dapat apa yang aku nak (Y)
and and,
thanks for those who wished me (:
THANKS THO (Y)
appreciate it so much!


goodluck Fareez Fauzi!
its your time to shine (Y)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...