followers :)

do like this blog :)

20121223

IDUL ADHA (:

this year,
 first time aku menyambut raya aidiladha kat sekolah yang tercinta iaitu 
sekolah sultan alam shah. masa tu semua orang boleh balik, 
tapi aku decide nak stay sekolah sebab nak study punya pasal.
selama 4, 5 hari kitorang kat sekolah yang kosong tu.
best gila sebab :

tak ada warden jaga.
boleh lados sesuka hati kat mana kitorang nak.
boleh keluar malam.
'pinjam' basikal anak cikgu. hee

tapi yang penting
BEBAS (Y)
tu jela yang mantapnya.
hahaha.
tapi yang sakitnya satu je :

MAKANAN TAK DISEDIAKAN

tapi tak apa, budak sas semua kuat kuat belaka.
tak makan setahun pun boleh je survive.
cewaaah :P

tak ada la, kitorang pergi la alamanda bagai, makan.
tak ada la kebulur sangat kat sekolah tu.
so, malam esoknya nak pergi sembahyang raya. 
terjadi satu incident dimana
tangan aku terkena kaca and koyak.
DALAM BAIK PUNYA WEH. SUMPAH.
ah, shit. dah la tangan kanan pulak tu. nasib still boleh tulis.
then, nak jahit confirm mahal sebab masa tu kitorang bukan bawah sekolah.
so, tak boleh suruh sekolah bayar kan.
last last beli ubat semua sendiri. 
ni haaa jadinya :


gempak la jugak kan aku jadi PBSM bukat sementara. hahaha -.-'

enough of that, esok nya pergi la sembahyang raya,
best gila, malam tu takbir sama sama
di-lead oleh 
ZAID ZHOFRI
sumpah suara dia sedap gila, syahdu weh masa kat sekolah tu.
sedih pun ada. hahaha
mana tak nya, ada 20 orang je kat sekolah tu.
so, ni gambar mana aku boleh dapat masa ontheway pergi masjid putrajaya (:





lupa nak bagitau, after habis sembahyang je, tiba tiba nampak orang ramai berkumpul.
ingat ada apa, rupa rupanya, bekas perdana menteri kita DATO' DR. MAHATHIR MOHAMAD
ada kat situ. dapat ambil gambar la. nak salam. tapi crowded sangat -.-'


so, ni la pengalaman aku sekali sehidup sambut raya aidiladha dengan 20 orang budak batch aku kat SAS.
going to miss this moment, seriously (':

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...