followers :)

do like this blog :)

20120123

MALAM KEBUDAYAAN FORM 1

every year, after form 1 masuk je ofcourse la diorang ada malam kebudayaan.
so, FORM 5 ditugaskan mengajar adik adik ni. hahaha.
so, list rumah dengan performance macam ni :


dato onn - choir
halimi - drama
jamil rais - tarian jepun
amie kids - nasyid
hishamudin - urban dance
zaaba - dikir barat

as in for me, aku kena tolong ajar tarian jepun.
which is this year rumah jamil rais yang perform.
eventhough aku rumah halimi, tapi apa boleh buat kan tolong rumah lain :)
and so, kitorang diberi masa a week untuk ajar form 1 ni.
then, baru aku tau betapa susahnya nak ajar orang ni.
and baru aku tau betapa susahnya masa aku form 1, 
form 5 masa tu ajar macam mana punya tension.
hahaha :D
memang banyak  kenangan yang jadi sepanjang proses mengajar form 1 ni.
fikir balik lawak pun ada. 
form 1 tahun ni dengan sekor sekor kecik nak mam.
comel habis la weh ? -.-'
hahahaha (Y)
and so, TARIAN JEPUN DAPAT THIRD PLACING (Y)
 aku dengan semua yang mengajar, bangga gila kot!
sebab tarian jepun tak pernah dapat top 3.
and rumah aku (halimi) tak ada rezeki nak dapat top 3. down la jugak mula mula.
tapi tak apa, banyak lagi event boleh menang kan guys ? (Y)


JAMIL RAIS : SORAN BUSHI



HISHAMUDIN : URBAN DANCE




 HALIMI : DRAMA


AMIE KIDS - NASYID

so, malam kebudayaan ni first event form 5 handle.
and aku ucapkan tahniah kat semua yang terlibat dalam menjayakan event ni (Y)
apa apa pun, aku rindu malam kebudayaan ni, 
which is malam kebudayaan yang last aku akan tengok before keluar after form 5.
thanks guys :')



with my bro's :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...