followers :)

do like this blog :)

20111212

PHYSIC IS FUN ! yeah right -.-'



so, nak dijadikan cerita la kan.
for the last two days aku pergi camp physics kat unikl pasir gudang.
mula mula, rasa cuak jugak jadi macam camp lain kan.
pergi 2, 3 hari tapi sepatah haram tak faham.
tapi, camp 2 hari yang di-conduct oleh,
ENCIK MOHAAD SHARIFF  
ni berjaya la jugak buat aku faham tentang physic ni.
eventhough tak la expert kan, 
at least aku boleh la faham chapter by chapter.
after a whole year aku belajar physic kat sekolah, 
yang faham pun below 20%.
memang patut pun endyear exam aku teruk gila -.-'
waktu tu macam apa je pikir physic ni subject puaka.
paling susah after addmath. then bila pergi camp ni, rasa tak la susah mana.
not bad la, rasa macam modemath je.
hahahaha, aku touchup je :P
so camp dua hari tu aku go through macam biasa and manage untuk 
cover semua f4 chapter.
Alhamdulillah.
serious rugi doh siapa yang duduk area PG tak pergi.
berbaloi weh !


PHYSICISFUN!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...