followers :)

do like this blog :)

20111212



untuk korang tau la, aku actually tak reti nak cakap dengan girls yang aku suka. tapi dengan member aku normal jela. so, aku nak cerita sikit pasal
aku punya segan bila jumpa girl yang aku rasa aku suka.


incident actually jadi kat unikl pasir gudang 
tempat aku pergi camp physic haritu.
aku pergi camp tu dengan member aku kat sekolah,
adi muizzuddin a.k.a budu
dengan,
hazwan a.k.a jb.
kitorang duduk paling atas dekat auditorium tu,
normal la kan budak alam shah.
hahaha.
then, bila dah pilih tempat duduk tu, terpikir la 
'ni kalau usha awek ni best jugak. hehe :P'
pastu ada minah 3 orang duduk betul-betul line depan kitorang.
aku dengan budu bet suruh tegur salah sorang dari diorang.
aku pun okay jela kan. eventhough agak cuak la nak tegur.
especially depan aku tu, muka not bad la. hahaha
yang budu target budak belakang dia.
so, kelas pun start la macam biasa kan,
about 10 am tu masa rehat,
semua orang dah keluar aku dengan budu je belum.
then, budu buat kertas tulis apa entah then selit kat buku minah tu.
aku pun macam, haish dia ni betul-betul ke ?
aku ingatkan memain.
aku pun buat la benda yang sama and selit note 
kat testpad minah depan aku tu.
after habis rehat, auditorium pun penuh balik.
minah depan aku tu tak perasan lagi,
then dia tiba-tiba dia toleh belakang tanya kitorang,

  • minah : korang sekolah asis ke ?
  • aku : erm, tak la. kenapa ?
  • minah : yang dekat putrajaya tu.
  • aku : eh, yang dekat putrajaya tu alam shah la.
  • minah : so, korang sekolah tu la eh ?
  • aku : eh, tak la. sekolah area sini pun, sekolah biasa je. ni haa sekolah alam shah, *tunjuk kat budu
  • minah : oh, yeke. okayokay.

aku sebenarnya malas nak bagitau aku budak alam shah. 
yela, nanti orang cakap aku pandai la apa la.
tu yang aku tak suka, sebab aku tak -.-'
okay then, 
aku pun dalam hati, waaah dia tegur aku la sial !
hahahaha, eventhough tengah cuak masa tu.
then, masa class dah start, nampak dia angkat testpad dia.
jatuh kertas yang aku letak.
dia pun ambik then gaya macam nak tengok belakang.
aku pun terus buat buat busy, padahal tengah mengantuk tu -.-'
sekali dia tak tengok.
minah tu keluar kan phone, terus bukak facebook.
aku pun, hadui, susah ni. confirm dia tau tu aku.
aku pun buat lek je la.
then, dalam hati aku, 'tak jadi ah nak kenal.'
cuak punya pasal la kan.
after habis kelas je, aku terus balik.

dan akhirnya, aku gagal lagi -.-'
shit ah.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...