followers :)

do like this blog :)

20110531

memories:)


first day kat SDAR.
masa ni la kenal kenal dengan group member.


jadi ketua group la pulak.
hahaha. lawak je weh.
siod gilaa diorang pilih aku.
pfffft-.-


the next day masa pepagi, sekolah MCKK lead untuk 
senaman pagi.
boleh tahan laa.
haha.


then, first event on that day is explorace.
penat dohh.
but worth it:)



petang lak, ada bengkel.
aku masa tu masuk bengkel makizushi.
buat sushi la senang cerita.
act aku yang nak masuk bengkel ni.
sebab..
dapat makan sushi FREE:D
hee.


malam tu pulak, ada majlis apa entah. aku pun lupa.
hahahaha:D
sekolah kitorang (SAS) kena buat performance.
tapi yang aku tension, dalam video aku tak nampak.
shitto -.-


meet syamimi:)
groupmate aku.
dia ni f5 kot. percaya tak ?
hee. 


the next morning, turn budak sas pulak lead senaman.
hahaha, lawak gilaa.
boleh dikatakan memang happening ah.
right guys ?:)


on that day gak, kitorang (SAS) kena buat performance tarian jepun.
nama tarian tu soran bushi.
nak kata best tak tau la.
hahaha.
tanya la budak yang pergi HKBJ.


ni masa majlis penutupan dah selesai.
semua dah ready untuk balik dorm packing barang.
last moment with budak kecik ni. hahaha:D



last word,
HKJ BEST:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...