followers :)

do like this blog :)

20110426

HKJ:)

HARI KEBUDAYAAN JEPUN:)

last week aku dengan lagi 15 orang member aku pergi HKJ kat SDAR.
mula mula rasa macam beratgilaa nak pergi, then takleh buat apa la
sebab dah bagi nama kat sensei. rasa nak cancel. tapi dah lambat. so, terpaksa la pergi even hati tu actually taknak.
hahahaha.
bila sampai kat SDAR, mula la register nama semua.
pergi dorm, pastu jumpa guider terbaik. hahaha
budak SDAR sorang ni.
nama HELMI. nasib baik jumpa kau bro !
hahahaha.
malam pulak mula jumpa ahli group yang lain.
means dari sekolah lain lain la.
and, aku dilantik jadi group leader. caya la !
walaweh! :D
 masa tu jugak la aku dapat kenal dengan ramai budak sekolah lain.
best la gak.
sebenarnya aku ni bukan la friendly sangat. 
luckily aku jumpa sorang budak ni, sporting habis.
gaya macam budak lower form, padahal tua setahun dari aku. haih, melepas.
hahahaha, joking;)
nasib baik gak kau group dengan aku wehh.
aktiviti kat sana not bad la actually.
still boleh tahan.
and so, hari berganti hari.
dah mula rasa best gilaa kat sana.
tapi apa boleh buat kan. kena gak balik sekolah.
kitorang sampai sekolah hari ahad pukul 3.
apa apa pun, HKJ TERBAIK ! :D

* gambar masa HKJ nanti aku letak dalam post lagi satu:)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...