followers :)

do like this blog :)

20120313

RM14


kalau korang dah tengok cerita ni, diam.
dan kalau korang belum tengok cerita ni, dialu-alukan untuk tengok.
kenapa ?
sebab aku nak korang tau apa yang aku rasa 
membazirkan RM14  untuk something yang tak patut aku spend.
bhahaha, gila kejam aku.
tapi dah memang damn pun cerita dia.

cerita macam ni, aku, caris and the gang pergi klcc nak tengok movie.
then ada 2 pilihan, 

JOHN CARTER
&
BUNOHAN

so, tunggu nak tengok trailer 2 movie tu.
bila tengok je, bunohan nampak macam lagi best.
sebab banyak gaduh.
then john carter macam bosan trailer dia.
but still, aku nak tengok john carter.
then, ramai pulak yang nak tengok action movie.
dah tu, apa lagi. memang bunohan la.
tengok poster pun dah psycho.
aku pun okay jela, malas nak bantah.

masuk je panggung, cerita baru start.

after 10 minit, 

aku blur.
tak faham cerita dia lagi.
so, aku pun macam,
'ala, kejap lagi faham la ni.'

after 30 minit,

still tak faham, last last aku give up. malas nak tengok.
then mencarut je pasal cerita ni sebab bosan apa semua.

persoalan yang aku tak faham ialah, kenapa :

  1.  budak kecik tu ada suara orang tua?
  2.  perempuan tu jadi buaya?
  3.  kenapa anak tu bunuh bapak dia, then apa jadi kat dia?
  4.  kenapa tetiba burung enggang tu jadi slow-motion kat paya?
  5.  apa guna orang tu gali tengkorak banyak-banyak?

belum sempat persoalan tu terjawab,

'THE END'
wtf? aku rasa macam nak pukul je director movie ni -.-'





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...