followers :)

do like this blog :)

20111213

MPOP


act post ni aku baca kat blog akid, so aku macam okay jela.
then, tetiba tergerak nak tengok video diorang kat youtube.
and, OMG. shit nak mampus. euuw, geli la sial.
bagi aku diorang tak ada bakat langsung nak dance, sing semua.
sumpah. aku bukan nak kutuk ke apa.
and bukan aku sorang je, ramai lagi.
tengok je dislike kat video diorang.
banyak nak mampus.
memang betul pun, tengok muka
sekor sekor macam gay je.
*GAMBAR KAT ATAS
hahahaha, pelik ah aku, 
maybe ada la yang handsome dalam group ni,
tapi sayangnya diorang promote ke-handsome-an diorang kat jalan yang bagi aku memalukan -.-'
tengok gaya nak tiru KPOP, then jadi apa,
 MPOP ?
oh, dayyyyymn, fuck it.
apa ?
korang tau lagu group ni ?
apa ?
korang kenal every ahli group ni ?
apa ?
korang minat group ni ?

you really need help dude, like seriously -.-'
kalau la aku tau group ni ada supporters, peh tak tau la.
aku kena jumpa orang tu bagi brainwash 100%.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...