followers :)

do like this blog :)

20111129

POOL


korang tau game pool 8 ?
majority orang cakap, 
' snooker la kan ? '
actually concept dia macam snooker.
tapi table snooker agak besar than table pool.
pool ni melibatkan 15 bola cube.
7 bola strips, 7 bola full and 1 bola 8 yang warna hitam.
2 player kena pilih which type bola diorang strips atau full.
then bila dah pilih kena masukkan semua bola korang.
bila bola korang dah habis, 
baru masukkan bola 8.
siapa habis dulu, 
dia la winner.
kacang nipis je la bro !
hahaha, game ni aku start main last year masa akhir tahun form 3.
tu pun berkat tunjuk ajar 
AMIRUL ASYRAF a.k.a YO  
and the gang.
masa first time aku pergi sunway pyramid.
* gila lame seh form 3 baru jejak kaki kat sunway -.-' eh BIAR AH!
thanks bro !
mula - mula main aku ni ayam je padahal.
tapi sekarang boleh tahan la,
still tak boleh kalahkan yo, carris, iman, muiz, amai
set-set GEMPAK la katakan (Y)
then baru aku tau tempat aku ada tempat pool.
hahaha, dekat pulak tu.
kalau boleh tiap hari nak main.
tapi duit kena ada jugak la kan ?:P
tak pun, suruh orang belanja je, nikmat hidup. 
wakakaka :D
kalau korang nak gempak PHYSICS kena main game ni.
serious KOT >.< pakai concept physics.
kena pandai tembak la, apa la.
style la game ni.
korang try la :D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...