followers :)

do like this blog :)

20110918

unplanned travel


benda ni terjadi sebab tak sengaja actually.
macam lawak pun ada.
sekolah aku boleh balik sempena hari 1malaysia.
start hari khamis.
plan pun nak balik johor.
  but khamis tu kena balik after 5 pm sebab ada majlis penutupan bulan patriotisme.
so, macam biasa la on thursday tu.
ikut jela event sekolah.
then about pukul 4.30 tu, cikgu panggil aku.
bincang pasal kerja.
ada la kerja, hahaha.
punya la lama sampai pukul 6.
gilaa ah. mula plan nak ambil tiket pukul 7
boleh la sampai dalam pukul 11 malam.
pikir balik, tiket pergi johor selalu banyak.
buat relax jela.
keluar sekolah dalam pukul 6.30
masa otw nak ke sentral, member aku ajak pergi makan pulak.
kitorang follow jela.
last-last pukul 8 baru habis.
call la member yang dah sampai sentral.
dia cakap,
'' weh, tiket balik johor dah habis. esok baru ada''
pergh, terkejut aku!
tak pernah-pernah kot
dah, duduk kat station bus termenung.
semua dah blame member aku tu sebab ajak pergi makan.
hahaha, lawak je.
then, dia ajak pergi stay rumah dia. kat melaka.
pergi la ambil tiket melaka pukul 10.
sampai melaka dalam kul 12.
lepak rumah dia semua.
segan la jugak sebab ada parent dia.
lantak la. asalkan ada rumah boleh tidur.
hahaha.
esok nya balik johor tiket pukul 12.
last-last sampai jugak johor dalam kul 4.
yang tak best nya, cuti dapat 3 hari je-.-



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...