followers :)

do like this blog :)

20101216

skype skype skype


haha, dia ni member skype aku yang pertama.
* tak silap aku lahh
sepanjang aku berkawan dengan dia,
tak pernah la dia sakitkan hati aku or apa.
apa yang aku tau, dia salah satu budak seni.
pandai mewarna style ceriaceria.
HAHA.
kan ajim ?
dia ni friendly gilaa dengan semua orang.
sebab tu jadi PRS.
memang sesuai lahh.
apa yang aku suka dia ni
jenis yang matured thinking and happy go lucky.
tu yang aku respect dia ni.
kekadang kelakar.
:DD
budak pandai gak dia ni.
kelas BESTARI kot.
hee.
aku gak percaya yang dia ni boleh pergi jauh 
dalam bidang yang dia nak.
SERIOUS tak tipu.
gaya dia memang dah nampak dahh.
HAHAHA.

apa apa pun ajim,
i'm glad to be your friend.
lastly,

GOODLUCKMYFRIEND :D





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...