followers :)

do like this blog :)

20101220

desaru :D

oke lah.
fyi, aku and family aku baru jeh balik dari desaru.
holidayholiday kat sana.
hmm.
and yang ni dah second time lah aku pergi sana this year.
so, aku xde la excited sangat nak pergi sana.
act family aku plan nak pergi cameron for holz.
tapi kena cancel.
faktorfaktornya :

- selalu hujan lebat petangpetang
- ayah aku penat nak jalan jauhjauh
- ada family yang takleh pergi
- budakbudak kecil ramai yang ikot.

hadoi, down la gak bila kena cancel tuh.
tapi xleh bat apa.
terpaksa lahh.
my mom cakap,
sekadar nak gather jehh.
okay lah tuhh.

and ni gambargambar masa aku bercuti kat sana :








kitoranh pergi hari sabtu then balik hari ahad.
eventhough sekejap jeh.
tapi dapat la aku enjoy kat sana.
HAHAHA.
lastly,

HAPPYHOLIDAYS :D










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...