followers :)

do like this blog :)

20101204

budak TOUGH


HAHA, siapa nih ?
kalau tanya orang luar maybe ada la yang tak kenal.
tapi cube tanya budak ALAM SHAH.
confirm lahh kenal. kan ?

okaylah, nama dia Akmal Asyraf.
sama baya,
sama school,
sama negeri dengan aku.
HAHA.
dikenali juga dengan nama AMAI.
merupakan BESTFRIEND aku dekat school.
eventhough kekadang gaduh,
tapi, alahh! normal la tu.
brothers fight, right ?
hee~
seorang yang gigih kalau nak dapat target dia.
*keningkening
kalau korang nak tau, dia la budak paling TOUGH pernah aku jumpa.
besar beb budak ni !
semua budak kat SAS cuak dengan dia.
ada share lagi kat kedai PETALING STREET !
bukan senang tuh !
sebab tuh aku suka selalu dengan dia, CONFIRM 100% keselamatan korang terjamin !
bhahah.
dia ni gak boleh dikenali sebagai MAT TAU.
kau tanya jela dia apa benda,
semua dia tau beb !
gempak tak gempak ?
tapi kena soalan pasal celebrity la.
wakakaka!
and and,
* peh, macam banyak gila pulak.
budak ni dah jumpa ORANG BARU,
suka la tuhh?
nama? xyah tau la, kang mati aku. 
tapi, macam mana TOUGH pun kau. kau still gak MEMBER aku yang paling MEMBER.
kan? kan?
HAHA
lastly,
GOODLUCKBRO :D




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...